Posted in Անհատական պլան, Բնագիտություն

Բնագիտություն

Խմբավորի՛ր  օգտակար հանածոները.
պղինձ, կավ, մարմար, ոսկի, նավթ, ավազ, ալմաստ, կրաքար, զմրուխտ, քարածուխ, արծաթ, տուֆ,  բնական գազ, փիրուզ, երկաթ, բազալտ, այլումին, օպալ

շինանյութ-  կավ,մարմար,  ավազ, տուֆ,           

վառելիք   -նավթ,քարածուխ,բնական գազ,

մետաղ  —   պղինձ, կրաքար,  երկաթ,բազալտ,ալյումին,

  թանկարժեք  քար-ոսկի,ալմաստ,զմրուխտ,արծաթ,

հարթավայրել,բլուրներ ,լեռներ

Հարցեր և առաջադրանքներ
1. Ի՞նչ է հարթավայրը:

Մայրցամաքների հարթ և ընթարձակ տարածություննեը անվանում են հարթավայրեր:


2. Ի՞նչ է բլուրը:

Հարթավայրերում բարձր տեղամասերը անվանում են բլուրներ:Նրանք ունեն ստորոտ,լանջ և գագաթ:


3. Ի՞նչ է լեռը և ինչո՞վ է տարբերվում բլրից:

Լեռները ինչպես բլուրները հարթավայրերից բարձր տեղամասի վրա են գտնվում,ունեն ստորոտ ,լանջ և գագաթ,տարբերվում է բլուրից նրանով ,որ ավելի բարձր են նաև ծովի մակարդակից
4. Ի՞նչ մասեր ունեն բլուրը և լեռը:

Ստորոտ,լանջ և գագաթ:


5. Ինչո՞վ են առանձնահատուկ լեռնահովիտները:

Լեռների արանքում գտնվող ցածր ու հարթ տարածքների վրա լեռնահովիտներում կառուցվում են բնակելի տներ,այստեղ մարդիք ապրում են մշակում եմ հող ,պահում կենդանիներ,իսկ լեռնեում զբաղվում են անասնապահությամբ ,քանի որ արոտավայրերը շատ են:
6. Ինչո՞վ են զբաղվում մարդիկ հարթավայրերում և լեռներում: Պատմիր ձեր բնակավայրում ապրող մարդկանց զբաղմունքների մասին:

Այստեղ կառուցվում են բնակարաններ, դպրոցներ,մակպարտեզներ և մարդիկ մշակում են հողեր:Պահում կենդանիներ:

Մեր բնակավայրում շատ քիչ ,հեռու և բարձ են լեռները նրանք մոտ չեն մեր բնակավայրին:Մեր բնակավայրում կան շատ շենքներ ,դպրոցներ ,մանկապարտեզներ,խանութներ ,բանկեր,այգիներ:Մարդիկ ապրում են զբոսնում,աշխատում և սովորում :

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s