Posted in Մաթեմատիկա, Մաթեմատիկայի ստուգատես

Մաթեմատիկան շարժման մեջ- ստուգատեսային նախագիծ

Նախագծի ընթացքը  ընտանեկան դպրոցում

  •  Տնից դուրս գալիս, զբոսնելիս, հեծանվավարության, տրանսպորտային երթևեկության ժամանակ սովորողները ընտանիքի անդամների հետ չափում են այն հեռավորությունը՝ ճանապարհը, որն անցնում են:
  • Ճանապարհն անցնելիս սովորողները չափում են այն ժամանակը, որի ընթացքում անցնում են ճանապարհը:
  • Ճանապարհն ու ժամանակը ֆիքսելուց հետո սովորողները կազմում են խնդիր և հաշվում  արագությունը։(կարող են լուծել նաև հակադարձ խնդիրներ՝ գտնել ճանապարհը, եթե ունենք ժամանակն ու արագությունը, գտնել ժամանակը, եթե ունենք արագությունն ու ճանապարհը)։
  • Արդյունքները գրանցում ենք բլոգներում՝ տեքստային տարբերակներով կամ տեսանյութերով։

Անհրաժեշտ գործիքներ- Բջջային հեռախոսներ՝ ժամանակաչափ, քարտեզ, որում նշված է հեռավորությունը, ծրագրեր, որոնք ընթացքում չափում են հեռավորությունը և այլն։

Ես ընտանիքիս հետ այսօր դուրս էինք եկել զբոսանքի, ժամանակաչափ պահելով զբոսնել ենք 2 ժամ,անցել ենք 6 կմ:

Հիմա հարցը ի՞նչ արագությամբ ենք մենք անցել ճանապարհը:

Մենք գիտենք որ եթե հայտնի չէ արագությունը, ճանապարհը բաժանում ենք ժամանակի վրա:

Հետևաբար ՝V=S/T V=6:2 V=3

Պատ.՝ 3կմ/ժ արագությամբ ենք անցել ճանապարհը:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s